Google moja firma

24 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Google moja firma

Google moja firma to darmowe narzędzie od najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki i bazy danych funkcjonującej na rynku. Swoisty profil danej firmy w tym narzędziu to swoiste konto społecznościowe naszego przedsiębiorstwa w sieci. Samo umieszczenie naszej firmy lokalizacyjnie na mapkach Google oraz utworzenie wizytówki firmy – czym firma się zajmuje, sposób kontaktu z firmą, inne najbardziej podstawowe detale na temat firmy – umożliwiają skorzystanie z tego czym jest Google moja firma. Taki profil założony dla przedsiębiorstwa umożliwia odpowiednie i zgodne z zasadami poprawnego pozycjonowania treści w tejże wyszukiwarce podlinkowane naszej obecnie istniejącej strony internetowej lub wręcz utworzenie pojedynczej witryny za pomocą narzędzia od Googla. Dzięki temu można w dodatkowy sposób poinformować w sieci o istnieniu naszej firmy, a co za tym idzie przekazać rzetelne, aczkolwiek dosyć krótkie informacje o naszej działalności.

 

Google moja firma

Promowanie stron w wyszukiwarce Google za pomocą narzędzia moja firma

 

Najważniejsza informacja jednak przed nami: zarówno wizytówki Google, jak i oczywiście Map Google możemy użyć jako nośnika informacji o linku do naszej wiodącej strony internetowej. Profilu Google moja firma możemy użyć dwojako: albo jako metodę na utworzenie nowej, pojedynczej strony WWW z podlinkowaniem do naszej strony głównej, aczkolwiek w prosty i przyjazny sposób informującej o prowadzonej przez nas działalności gospodarczej, jej charakterze oraz zakresie działania ; albo jako sposób na proste, bezpłatne i bardzo wygodne prowadzenie naszej bardzo prostej, pierwszej, ale za to pełnoprawnej strony internetowej.

 

Wyszukiwarka Google z całą pewnością w inny sposób będzie traktować naszą stronę internetową, jeżeli podlinkujemy ją w wizytówce Google. W przypadku wielu wiodących, nowoczesnych i bardzo specjalistycznych branż przeznaczonych dla konkretnych grup klientów i konsumentów działanie za pomocą tego narzędzia jest praktycznie nieodzowne, aby w sposób profesjonalny i nastawiony na efekty prowadzić pozycjonowanie strony internetowej. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na:

 

  • możliwości personalizacyjne wizytówki Google oraz samego narzędzie Google moja firma

 

  • szeroki wybór które informacje chcemy upubliczniać w taki sposób, a które nie (pomimo podania ich wszystkich, co zwiększy z automatu nasze zasięgi)

 

  • podlinkowanie w zasadzie bez ograniczeń, aczkolwiek na pojedynczej witrynie WWW,

 

 

  • dopełnienie rozwiązań z Map Google oraz dodatkowa profesjonalizacja widoczności naszego biznesu w wyszukiwarce,

 

  • z pewnością lepsze i bardziej skuteczne wyniki wyszukiwania naszej działalności w wyszukiwarce Google po nazwie brandu.

 

Wszystkie powyższe powody, dla których warto założyć Google moja firma jako rozszerzenie wizytownika zapewnionego przez Google’a z pewnością należy wziąć pod uwagę przy chęci, potrzebie lub konieczności pozycjonowania swojej strony internetowej w poszczególnych wyszukiwarkach. Jest to szczególnie istotne dla stron o bardzo słabych wynikach dotyczących ruchu na stronie. Pamiętajmy narzędzie Moja firma Google to nie tylko miejsce na link do naszej strony internetowej, lecz również okazja na zaprezentowanie naszej firmy w Internecie.   

 

Firmy, które nie mają strony www, powinny korzystać przynajmniej z pełni darmowej oferty Google. Nie ma praktycznie żadnych powodów, dla których z któregokolwiek darmowego narzędzia tego giganta należałoby zrezygnować. Wręcz przeciwnie – skorzystanie z narzędzia Googla z pewnością umożliwi naszemu biznesowi wzrost i rozwój. Warto tutaj zwrócić uwagę na zasięg wizytówki i pomoc przy pozycjonowaniu strony w wyszukiwarce Google.

 

Przedsiębiorca nie ma być informatykiem, programistą, ani tracić czasu na zabawy z linkami dotyczącymi swojej działalności gospodarczej, które są zamieszczone w Internecie. Aby to odniosło jakikolwiek skutek, musi tym zająć się profesjonalna firma, o ugruntowanej pozycji na rynku, otwarcie pokazująca swoje realizacje i mogąca pochwalić się wynikami w pozycjonowaniu w Google.

Google moja firma

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY NA NASZYM BLOGU

Google moja firma

14 . 04 . 2021

Autor:

Anna Hydrzyk

Na logo mogą składać się sygnet (niewielki znak graficzny) i logotyp (kr...

26 . 01 . 2021

Autor:

Web Development

Początek nowego roku wiąże się jednocześnie z tym, że podsumowujemy popr...

11 . 12 . 2020

Autor:

Prawnik Ewelina Fuławka

Wyrok TSUE w sprawie Data Protection Commissioner przeciwko Facebook Ire...

29 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Darmowym narzędziem do planowania akcji marketingowych oraz mierzenia wy...

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych, wybierając jako formę kontaktu: Wiadomości elektroniczne (w szczególności e-mail, serwisy internetowe).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych wybierając jako formę kontaktu: Połączenia głosowe (rozmowa telefoniczna).
Może Pani/Pan wycofać każdą z powyższych zgód w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@web-development.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411

biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Projekt i Realizacja: Web Development

Regulamin plików cookies