Oferta

Narzędzia dla webmastera i pozycjonera Google Search Console

23 . 06 . 2020

Autor:

Web Development

Google Search Console

Google Search Console narzędzie które pokaże w jakiej kondycji jest twoja strona www. Aplikacja nieodzowna do optymalizacji stron internetowych, dla pozycjonerów i programistów, którzy tworzą strony internetowe.

 

  • Dla kogo jest Google Search Console
  • Zalety Google Search Console
  • Narzędzia dostepne w Consoli Google

 

Inwestorzy, którzy zlecają stworzenie strony, powinny mieć na uwadze, jak kluczowe jest SEO. Optymalizacja (SEO) jest nieodzownym elementem pozycjonowania stron internetowych. Właśnie od optymalizacji, powinniśmy zacząć, proces pozycjonowania. Używając odpowiednich narzędzi, powinniśmy przeprowadzić analizę strony, a następnie wprowadzić odpowiednie poprawki.

 

Mając nową stronę www, powinniśmy pomyśleć o monitorowanie jej w sieci. Analizowanie stanu strony po wdrożeniu jest także ważne. Ponieważ dzięki trafnej analizie możliwy będzie dobór kolejnych kroków na drodze do sukcesu danej witryny www. Podczas tworzenia strony www powinno się już myśleć o wygodzie i skuteczność przeprowadzanych późniejszych audytów. Jedną z metod, dzięki której sprawdzimy, jak ma się nasza strona w Internecie, jest Google Search Console. Narzędzie daje nam pełen obraz dotyczący tego ile osób i w jaki sposób odnalazło naszą stronę. Platforma Google umożliwia nam, samodzielnie przeanalizować stronę internetową. W Google Search Console sprawdzimy najczęściej wybierane przez użytkowników słowa kluczowe. Dzięki tym informacją wiemy, które frazy są warte uwagi. To tylko jedna z wielu możliwości Search Console.

 

Google Search Console

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google – dla kogo jest Google Search Console?

Informacje na temat stanu strony znajdziemy, w Google Search Console. Webmasterzy, specjaliści SEO, czy sami właściciele strony bardzo często korzystają z tego narzędzia. Orientując się, w tworzeniu stron oraz pozycjonowaniu, spokojnie poradzimy sobie z obsługą narzędzia. Serach Console odpowie nam na wiele pytań. Jest w stanie wychwycić trendy, których być może nie udałoby się zauważyć w inny sposób. Search Google Console pozwoli nam upewnić się co do funkcjonowania naszej strony internetowej pod wieloma kątami:

 

  • Sprawdzimy, czy nie zagraża nam złośliwe oprogramowanie.
  • Upewnimy się co do wszelkich błędów w pozycjonowaniu, które ewentualnie mogą być zaimplementowane na naszej stronie.
  • Za pomocą prostych wykresów dowiemy się, kiedy powstawał wzmożony ruch na naszej stronie. Jakie frazy kluczowe są skuteczne.

 

Search Google Console bardzo jest przydatne przy pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce Google. Jest ono nieodłącznym narzędziem do analizy danych strony internetowej. Więcej informacji odnośnie na czym polega pozycjonowanie stron dowiesz się z naszego artykułu. Poruszamy tam temat podstawowych czynników wpływających na widoczność naszej strony w wyszukiwarkach internetowych.

 

Zalety wykorzystania Search Google Console

Zalety wykorzystania Search Google Console

Najważniejszą zaletą tego narzędzie jest fakt, że jest w pełni bezpłatne. Wykorzystując wiedzę o tworzeniu stron i ich pozycjonowaniu, dowiemy się naprawdę wiele.

 

Search Google Console, perfekcyjnie sprawdza się przy monitorowaniu stanu kondycji naszej witryny. Łącząc je z innymi aplikacjami SEO, mamy dużo możliwości podczas prac optymalizacyjnych. Dzięki zintegrowaniu z odpowiednim narzędziem praca nad pozycjonowaniem staje się skuteczniejsza, szybsza i wygodniejsza.

 

Narzędzie Google Search Console jest prawie gotowe do użycia, już po prostej konfiguracji. Wystarczy zalogować się, za pomocą swojego konta Google, uzyskując dostęp do narzędzia. Kolejny krok to uwierzytelnienie. Potwierdzenie, że jesteśmy właścicielami strony. Możliwe jest to na kilka sposobów, na przykład przy wykorzystaniu kodu Google Analitics.

 

Po zweryfikowaniu dostępu do strony internetowej możemy przystąpić do jej badania. Google Search Console przedstawi nam podstawowe wykresy oraz informację o najbardziej aktualnych zdarzeniach na stronie.

 

W głównym Panelu sprawdzimy najważniejsze dane dotyczące naszej witryny. Możemy ocenić jej kondycję pod kątem pozycjonowania. Raport statystyk, które udostępnia nam ta platforma, pozwoli dojść do wniosku, które rozwiązania pozycjonerskie spełniają swoje założenia. Pozwoli wykryć, które działania wymagają poprawy, korekty lub zmiany.

 

W zakładce Skuteczność dowiemy się, w jaki sposób nasza strona www była wyszukiwana w sieci. Sprawdzimy statystyki związane z kliknięciami oraz wyświetleniami. Dowiemy się, z jakich krajów pochodzą użytkownicy, z jakich urządzeń korzystali, przeglądając naszą stronę www. Pozwoli to wykonać nam bardziej dogłębną analizę ruchu na stronie.

 

Dzięki Google Search Console poznamy aktualne trendy związane z kliknięciami i wyświetleniami. Wdrożenie wytycznych sugerowanych przez narzędzie Google’a, poprawi widoczność strony w wyszukiwarce. Używając Google Search Console regularnie, zadbamy o jakość funkcjonowania naszej strony internetowej.

 

 

Google Search Console

W związku z dużą ilością apeli internautów, o obszerniejszy opis funkcji narzędzia Search Google Console, przedstawiamy króciutką ściągę z wybranych zakładek. Obiecujemy, że jak tylko czas pozwoli, będziemy rozszerzać opisy działania poszczególnych funkcji systemu. Z pewnością powstaną również nowe artykuły, poświęcone aplikacją w Google Search Console.

 

Narzędzia Google Search Console

Google Search Console składa się z szereg narzędzi pomocnych dla webmastera i dla pozycjonera. Poniżej wyjaśniamy w kilku zdaniach, do czego służą poszczególne zakładki w Search Console.

 

  • Przegląd: widok po zalogowaniu. Tabelki z wykresami dotyczącymi naszej witryny internetowej, (skuteczność, stan, ulepszenia).
  • Skuteczność: raport skuteczności strony internetowej w wyszukiwarce. Średnie pozycje fraz, współczynnik wejść, ilość wyszukiwań oraz wiele więcej bardzo przydatnych danych statystycznych.
  • Sprawdzanie adresów url: narzędzie dostarcza informacje na temat indeksowania adresu strony internetowej. Można również wysłać prośbę o zindeksowanie jej w wyszukiwarce.

 

Indeks

  • Stan, kondycja strony: informacje na temat kondycji naszej witryny internetowej. Strony z błędami, strony prawidłowe z ostrzeżeniem, prawidłowe, wykluczone.
  • Mapy witryny: w tej sekcji dodajemy adres do sitemap-y naszej witryny. Dzięki temu narzędziu narzędzie search console przesyła informacje do wyszukiwarki o naszych stronach.
  • Usunięcia: miejsce, gdzie możemy zablokować stronę w wynikach wyszukiwania na stałe lub tymczasowo. 

 

Ulepszenia

  • Podstawowe wskaźniki internetowe: url-e stron, które wymagają poprawienia. Lista adresów URL dobrej jakości. Podzielone na urządzenia, mobilne i wersja na komputery.
  • Obsługa na urządzenia mobilne: raport poprawności stron na urządzeniach mobilnych.
  • Lista danych strukturalnych np:. FAQ, logo-Jeśli zaimplementujemy, na stronie dane strukturalne (Structured data) pojawią się one również, w narzędziu search console. Znajdziemy tam informacje, na temat poprawności wdrożenia danych.

 

Bezpieczeństwo i ręczne działania

  • Ręczne działania: Informacje czy w stosunku twojej strony internetowej zostały podjęte działania ręczne. Dostępna również jest historia wszystkich działań ręcznych.
  • Problemy bezpieczeństwa: informacje na temat bezpieczeństwa strony internetowej.

 

Starsze narzędzia i raporty-Starsza wersja Google Search Console (Narzędzia dla Webmastera)

  • Kierowanie międzynarodowe
  • Wiadomości
  • Parametry w adresach URL
  • Web Tools

 

Google ciągle rozwija swoje narzędzia. Wprowadziło nowy interfejs, który ma być bardziej elastyczny oraz łatwy w obsłudze.

 

Ostatni Tool w Google Search Console to:

  • Linki: zbiór linków zewnętrznych. Linkowanie wewnętrzne oraz spis stron internetowych z liczbą linków przychodzących.

 

Podobne artykuły:

 

 

Sprawdź ofertę na pozycjonowanie stron w Google!

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY NA NASZYM BLOGU

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej

23 . 12 . 2023

Autor:

Web Development

Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że sama strona internetowa nic nie znaczy, jeśli nie zostanie...

Czy twoja firma naprawdę zna prawdę o ofertach SEO?

25 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

W dobie internetowej rywalizacji, gdzie decyzje zakupowe są często podejmowane na podstawie wyników...

Jak skutecznie pozycjonować swoją stronę internetową online

12 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Zwiększ widoczność swojej strony internetowej online poprzez skuteczne pozycjonowanie. Poznaj strategie SEO,...

Oferta pozycjonowania stron internetowych - jakie są najważniejsze kryteria wyboru agencji SEO?

27 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie stron stało się niezbędnym elementem strategii marketingowej każdej firmy, która pragnie...

Sekrety pozycjonowania lokalnego

19 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak z sukcesem pozycjonować swoją stronę w Google, zwłaszcza jeśli prowadzisz...

Jak pozycjonować stronę w Google

12 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

W dzisiejszych czasach obecność w sieci jest kluczowa dla sukcesu każdego biznesu. Wysoka pozycja w wynikach...

4 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie w Google jest procesem polegającym na optymalizacji strony internetowej w celu uzyskania wyższej...

22 . 07 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Decyzja odnośnie podjęcia współpracy z konkretną agencją SEO może być stosunkowo trudnym zadaniem, biorąc...

13 . 06 . 2022

Autor:

Web Development

Jak wynika z analizy opracowanej przez ekspertów PwC, wartość polskiego rynku e-commerce może w 2026 r....

Jak UX wpływa na doświadczenia klientów e-commerce?

10 . 05 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Udział sektora e-commerce w handlu online sukcesywnie rośnie, a na rynku pojawia się coraz więcej podmiotów...

Analiza konkurencji w SEO – jak do tego podejść? Poradnik 2022

30 . 03 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Analiza konkurencji w SEO to jeden z kluczowych elementów wchodzących w skład pozycjonowania stron www....

Co sprzedawać w internecie?

11 . 03 . 2022

Autor:

Web Development

Przestrzeń internetowa stała się miejscem, w którym coraz częściej realizujemy zakupy. Zdecydowana...

Pozycjonowanie na etapie tworzenia strony www

30 . 04 . 2021

Autor:

Web Development

Dlaczego już podczas tworzenia strony internetowej warto pomyśleć o pozycjonowaniu?

Twoja marka...

Narzędzie Google Analytics

29 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Darmowym narzędziem do planowania akcji marketingowych oraz mierzenia wyników kampanii reklamowych jest...

Dlaczego warto mieć stronę interrnetową

27 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

W obecnych czasach każda mniejsza lub większa firma powinna posiadać swoją własną stronę internetową. Witryna...

Jak sprawić, żeby strona internetowa zaistniała w internecie?

12 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Strony internetowe stały się bardzo istotną częścią życia współczesnego człowieka i prawdopodobnie w...

Meta title, znaczenie w pozycjonowaniu

27 . 08 . 2020

Autor:

Web Development

Nie da się ukryć, że optymalizacja strony jest w dzisiejszych czasach bardzo ważna. 

Google Search Console

23 . 06 . 2020

Autor:

Web Development

Jedną z metod, dzięki której sprawdzimy, jak ma się nasza strona w Internecie, jest Google Search...

Google moja firma

24 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Google moja firma to darmowe narzędzie od najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki i bazy danych funkcjonującej na...

Analiza Seo stron internetowych

14 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Problematyka tego czym jest dobrze przeprowadzona analiza SEO rozciąga się na wiele działalności...

Wyszukiwanie w Google

9 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Użytkowanie wyszukiwarki Google nie musi być toporne i ograniczone jedynie do wprowadzania zapytań, które...

Pozycjonowanie regionalne w wyszukiwarce Google

21 . 10 . 2019

Autor:

Web Development

Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie strony firmowej to klucz do sukcesu, bo im...

Samodzielne pozycjonowanie strony internetowej

26 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy pozycjonowanie stron internetowych lub też sklepów www,...

Elementy rankingowe na stronie internetowej

29 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym zazwyczaj są mocno zainteresowane...

16 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się również na stworzenie i prowadzenie bloga,...

5 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Obecnie promowanie produktów oraz usług w sieci okazje się niezwykle ważnym elementem marketingu. Bowiem to...

3 . 11 . 2018

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie jest zespołem działań wobec strony internetowej, mających na celu...

14 . 09 . 2018

Autor:

Web Development

Uruchamiając sklep internetowy należy pamiętać o wielu rzeczach. Produkty, ładna oprawa graficzna i niskie ceny to...

20 . 06 . 2018

Autor:

Web Development

Lipiec rozpocznie się w internecie wielkimi zmianami. Google zapowiedziało bowiem, że nowa wersja przeglądarki...

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych, wybierając jako formę kontaktu: Wiadomości elektroniczne (w szczególności e-mail, serwisy internetowe).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych wybierając jako formę kontaktu: Połączenia głosowe (rozmowa telefoniczna).
Może Pani/Pan wycofać każdą z powyższych zgód w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@web-development.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Web Development

Regulamin plików cookies