Oferta

Pozycjonowanie - Meta title, czy ma znaczenie?

27 . 08 . 2020

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie, meta - title

Nie da się ukryć, że optymalizacja strony jest w dzisiejszych czasach bardzo ważna.  Tworzenie stron internetowych w każdym przypadku powinniśmy zaczynać od nadania tytułu, czyli krótkiego opisu, dzięki któremu osoba szukająca czegoś w sieci jest w stanie dowiedzieć się, jakie informacje uzyska na naszej stronie internetowej. Jest to bardzo istotny element, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron w Google.

 

Czym dokładnie jest meta title? Jaki wpływ mogą mieć meta znaczniki? Jak powinien brzmieć idealny meta tytuł? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w poniższym artykule, do którego lektury serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

 

Co to jest meta tytuł - title pozycjonowanie?

Jeśli chcielibyśmy zdefiniować meta tytuł moglibyśmy stwierdzić, że jest to pewien istotny element strony, który to właściwie jest niewidoczny podczas przeglądania treści na danej stronie internetowej. Pomimo to odgrywa bardzo ważną rolę i znaleźć możemy go w trzech różnych miejscach: wyniki wyszukiwania, nazwa karty, zakładka.

 

Ten element bez problemu można edytować w kodzie HTML strony, a także z poziomu panelu administracyjnego, który ma odpowiednie uprawnienia, aby tego dokonać.

 

Teoretycznie nie ma jakiegoś ograniczenia, jeśli chodzi o długość tego elementu, jednak w praktyce przystosowuje się go pod wyszukiwarkę Google, bowiem jest najpopularniejsza w naszym kraju. Tak więc zwraca się uwagę na to, aby długość nie przekraczała 70 znaków. Dlaczego? Przede wszystkim wówczas mamy pewność, że tytuł będzie widniał w całości, co ma często ogromne znaczenie.

 

Jaki wpływ mają meta znaczniki?

Meta tytuł ma wpływ na to, jak wysoko będziemy znajdować się w wynikach wyszukiwania, dlatego należy poświęcić na ten element stosunkowo dużo czasu. Dodatkowo regularnie dochodzi do sytuacji, w których osoby szukające poszczególnych informacji w sieci natrafią na meta tytuł w pierwszej kolejności. Ważne jest zatem, aby w odpowiedni sposób zachęcić użytkownika, aby to właśnie naszą stronę internetową odwiedził. Dlatego też meta title powinien być chwytliwy, błyskotliwy, najlepiej z frazą kluczową, unikalny i niepowtarzalny, wówczas z pewnością możemy liczyć na większą ilość kliknięć w nasz link.

 

Niestety ciężko znaleźć jeden, sprawdzony schemat, który zagwarantuje nam mnóstwo odwiedzin. O czym jeszcze należy pamiętać? Wpisanie w wyszukiwarkę zapytania powoduje pogrubienie w tytule i opisie wszystkich zwrotów, które są związane z zapytaniem, co z pewnością może skłonić użytkownika do sprawdzenia właśnie naszej strony.

 

Jaki meta tytuł nadać stronie?

Odpowiednie sformułowanie meta tytułu z pewnością nie należy do najłatwiejszych i wymaga długich przemyśleń. Istotne jest odpowiednie dopasowanie go do tematyki naszej strony. Konieczne okaże się umieszczenie w nim odpowiedniego słowa kluczowego, które będzie się wyświetlało w wyszukiwarce. Ważne jest jednak to, aby umieścić je na początku tytułu.

 

Powinniśmy także przestrzegać się przed wszelkimi powtórzeniami w tej części. Kolejną istotną kwestią jest to, aby wystrzegać się wszystkich znaczników, które są niezgodne z treścią. Dlaczego? Przede wszystkim oprogramowanie, które analizuje strony, może stwierdzić, że meta tytuł nie nawiązuje do treści naszej strony internetowej. Jakie są tego konsekwencje? Strona może zostać uznana za nieprzyjazną, co z pewnością będzie miało wpływ na mniejszą ilością odwiedzin naszej strony. Dlatego też tematyczny meta tytuł może mieć ogromne znaczenie, o czym nie można zapominać.

 

Więcej dowiesz się na naszym blogu z artykułu: na czym polega pozycjonowanie strony. Przedstawiamy podstawowe czynnniki strony internetowej, wpływające na widocznośc w wyszukiwarce.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY NA NASZYM BLOGU

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej

23 . 12 . 2023

Autor:

Web Development

Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że sama strona internetowa nic nie znaczy, jeśli nie zostanie...

Czy twoja firma naprawdę zna prawdę o ofertach SEO?

25 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

W dobie internetowej rywalizacji, gdzie decyzje zakupowe są często podejmowane na podstawie wyników...

Jak skutecznie pozycjonować swoją stronę internetową online

12 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Zwiększ widoczność swojej strony internetowej online poprzez skuteczne pozycjonowanie. Poznaj strategie SEO,...

Oferta pozycjonowania stron internetowych - jakie są najważniejsze kryteria wyboru agencji SEO?

27 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie stron stało się niezbędnym elementem strategii marketingowej każdej firmy, która pragnie...

Sekrety pozycjonowania lokalnego

19 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak z sukcesem pozycjonować swoją stronę w Google, zwłaszcza jeśli prowadzisz...

Jak pozycjonować stronę w Google

12 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

W dzisiejszych czasach obecność w sieci jest kluczowa dla sukcesu każdego biznesu. Wysoka pozycja w wynikach...

4 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie w Google jest procesem polegającym na optymalizacji strony internetowej w celu uzyskania wyższej...

22 . 07 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Decyzja odnośnie podjęcia współpracy z konkretną agencją SEO może być stosunkowo trudnym zadaniem, biorąc...

13 . 06 . 2022

Autor:

Web Development

Jak wynika z analizy opracowanej przez ekspertów PwC, wartość polskiego rynku e-commerce może w 2026 r....

Jak UX wpływa na doświadczenia klientów e-commerce?

10 . 05 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Udział sektora e-commerce w handlu online sukcesywnie rośnie, a na rynku pojawia się coraz więcej podmiotów...

Analiza konkurencji w SEO – jak do tego podejść? Poradnik 2022

30 . 03 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Analiza konkurencji w SEO to jeden z kluczowych elementów wchodzących w skład pozycjonowania stron www....

Co sprzedawać w internecie?

11 . 03 . 2022

Autor:

Web Development

Przestrzeń internetowa stała się miejscem, w którym coraz częściej realizujemy zakupy. Zdecydowana...

Pozycjonowanie na etapie tworzenia strony www

30 . 04 . 2021

Autor:

Web Development

Dlaczego już podczas tworzenia strony internetowej warto pomyśleć o pozycjonowaniu?

Twoja marka...

Narzędzie Google Analytics

29 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Darmowym narzędziem do planowania akcji marketingowych oraz mierzenia wyników kampanii reklamowych jest...

Dlaczego warto mieć stronę interrnetową

27 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

W obecnych czasach każda mniejsza lub większa firma powinna posiadać swoją własną stronę internetową. Witryna...

Jak sprawić, żeby strona internetowa zaistniała w internecie?

12 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Strony internetowe stały się bardzo istotną częścią życia współczesnego człowieka i prawdopodobnie w...

Meta title, znaczenie w pozycjonowaniu

27 . 08 . 2020

Autor:

Web Development

Nie da się ukryć, że optymalizacja strony jest w dzisiejszych czasach bardzo ważna. 

Google Search Console

23 . 06 . 2020

Autor:

Web Development

Jedną z metod, dzięki której sprawdzimy, jak ma się nasza strona w Internecie, jest Google Search...

Google moja firma

24 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Google moja firma to darmowe narzędzie od najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki i bazy danych funkcjonującej na...

Analiza Seo stron internetowych

14 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Problematyka tego czym jest dobrze przeprowadzona analiza SEO rozciąga się na wiele działalności...

Wyszukiwanie w Google

9 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Użytkowanie wyszukiwarki Google nie musi być toporne i ograniczone jedynie do wprowadzania zapytań, które...

Pozycjonowanie regionalne w wyszukiwarce Google

21 . 10 . 2019

Autor:

Web Development

Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie strony firmowej to klucz do sukcesu, bo im...

Samodzielne pozycjonowanie strony internetowej

26 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy pozycjonowanie stron internetowych lub też sklepów www,...

Elementy rankingowe na stronie internetowej

29 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym zazwyczaj są mocno zainteresowane...

16 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się również na stworzenie i prowadzenie bloga,...

5 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Obecnie promowanie produktów oraz usług w sieci okazje się niezwykle ważnym elementem marketingu. Bowiem to...

3 . 11 . 2018

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie jest zespołem działań wobec strony internetowej, mających na celu...

14 . 09 . 2018

Autor:

Web Development

Uruchamiając sklep internetowy należy pamiętać o wielu rzeczach. Produkty, ładna oprawa graficzna i niskie ceny to...

20 . 06 . 2018

Autor:

Web Development

Lipiec rozpocznie się w internecie wielkimi zmianami. Google zapowiedziało bowiem, że nowa wersja przeglądarki...

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych, wybierając jako formę kontaktu: Wiadomości elektroniczne (w szczególności e-mail, serwisy internetowe).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych wybierając jako formę kontaktu: Połączenia głosowe (rozmowa telefoniczna).
Może Pani/Pan wycofać każdą z powyższych zgód w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@web-development.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Web Development

Regulamin plików cookies