Oferta

Pozycjonowanie strony Analiza SEO

14 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie strony - Analiza SEO

Problematyka tego czym jest dobrze przeprowadzona analiza SEO rozciąga się na wiele działalności prowadzonej przez właściciela firmy, której dotyczy dana strona internetowa. Począwszy od takich danych jak branża, w której działamy (i której dotyczą najczęściej używane słowa kluczowe i frazy), ale także zakres działania firmy, czas istnienia danej strony internetowej, prowadzone wcześniej pozycjonowanie lub jego brak oraz ogólna kondycja treści zawartej na stronie internetowej. Profesjonalne i porządnie wykonane pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google musi zostać wykonane przez specjalistów na co dzień zajmujących się tą problematyką oraz wyposażonych w narzędzia niezbędne do wykonania takiego typu analizy. Od niej bowiem zależy sposób dalszego postępowania i szacunkowa wycena bezpośrednich korzyści dla firmy, której stronę mamy pozycjonować.

 

 

Pozycjonowanie strony - Analiza SEO

Kolejność pojawiania się w wyszukiwarce Google po zastosowaniu odpowiednich zapytań branżowych to dla wielu firm. Specjaliści SEO, czy specjaliści pozycjonowania muszą zająć się poniższymi czynnościami (najlepiej wszystkimi wymienionymi) aby w odpowiedni sposób zanalizować sytuację danej strony WWW:

 

  • sprawdzenie indeksowania strony WWW, czy jest ono wykonywane, a jeżeli tak to w jakim zakresie i przy użyciu jakiej metodologii. Podstawowe sprawdzenie czy twoja strona jest zaindeksowana w wyszukiwarce Google, jest bardzo proste. Wpisz w wyszukiwarkę komendę site:twojadomena.pl i wyświetlą się wyniki. W przypadku jak nie zobaczysz swojej strony w wynikach wyszukiwania, oznacza to, że nie ma twojej strony w Google. Na temat komend Google mamy osobny artykuł, na pewno się przyda przy analizie stron,

 

  • analiza tytułów i meta danych, umożliwiających sprawne i efektywne istnienie strony WWW w wyszukiwarce Google oraz  dalsze pozycjonowanie WWW,

 

  • analiza struktury strony oraz wewnętrznych linkowań i przekierowań, które umożliwią skuteczniejsze pozycjonowanie,

 

  • ocena sposobu budowy adresów poszczególnych stron i podstron pod kątem efektywności SEO,

 

  • dogłębna analiza tekstów znajdujących się na stronie WWW: pod kątem ilości tekstu, jego jakości, zredagowania, powtórzeń, formy, stylistyki, dopasowania do branży oraz ogólnego sposobu komunikowania treści dla odbiorcy,

 

  • analiza technicznego strony internetowej – wydajność i szybkość funkcjonowania strony webowej, analiza certyfikatu SSL,

 

  • ocena i weryfikacja istniejących linków do danej strony WWW i/lub jej podstron,

 

  • pogłębiona analiza konkurencyjnych stron już funkcjonujących w Google, a najlepiej widocznie pozycjonowanych w wyszukiwarce, czyli stosujących SEO.

 

Jak widać powyżej niestety analiza SEO pod kątem pozycjonowania strony WWW, to proces o tyle żmudny, o ile czasochłonny. Twierdzenie, że można to wykonać rzetelnie i profesjonalnie w ciągu kilku godzin jest absolutną nieprawdą i wprowadzaniem potencjalnych klientów w błąd. Należy z gruntu wziąć pod uwagę, że taka analiza, jak przedstawiona powyżej, ma sens i jest miarodajna tylko i wyłącznie jeżeli zastosuje się kompleksowy szereg czynności takie jak wymienione powyżej. Profesjonalna Analiza SEO musi być oparta na takich właśnie fundamentach.


 

Pozycjonowanie strony - Analiza SEO

 

Analitycy SEO stosują różnorodne narzędzia do profesjonalnej i specjalistycznej oceny danej strony WWW pod kątem jej ogólnego oraz technicznego pozycjonowania w Internecie. Przykłady takich programów to:

 

  • SemStorm,
  • Screaming Frog SEO spiker,
  • MysiteAuditor,
  • SeoMajestic.

 

Dzięki tym programom analityk jest w stanie miarodajnie ocenić kondycję strony internetowej pod ogólnym kątem SEO, ale także analizować i na bieżąco dokonywać weryfikacji już wdrożonych lub aktualnie wdrażanych rozwiązań SEO. Poszczególne branże różnią się pod kątem pozycjonowania, w niektórych jest ono subtelne i praktycznie niezauważalne, a w innych konkurencja jest już na takim etapie, że bez agresywnego pozycjonowania strony WWW nie ma niestety możliwości zaistnienia w wynikach wyszukiwarki Google na dłuższą metę. Trwałość rozwiązań SEO wiąże się także z regularnością analizy i wdrażania poprawek lub kontynuowania pozycjonowania w celu utrzymywania naszej strony WWW „na powierzchni” wyników uzyskiwanych w Google. Właśnie wówczas firma może odczuć trwały wzrost przychodów lub zapytań stosowanych od potencjalnych klientów, ponieważ po prostu w sposób trwały i efektywny jest widoczna w Internecie.

 

Więcej informacji odnośnie tematyki SEO: na czym polega pozycjonowanie strony? znajdziesz na naszym blogu. Poznasz najistotniejsze czynniki wpływające na wyniki w SERP-ach!

 

A co z pozycjonowaniem sklepów?

 

Pozycjonowanie sklepów internetowych, może odbywać się podobnie jak pozycjonowanie stron internetowych. Musimy jednak, brać pod uwagę cele danego projektu. Sklep internetowy w 99% ma za zadanie sprzedać produkt ze sklepu, i to będzie głównym celem sklepu. W przypadku strony internetowej może być np:. widoczność w wynikach wyszukiwania, wysłanie ze strony formularza itp. Aczkolwie w obydwu przypadkach audyt SEO jest niezbędny oraz poprawność techniczna sklepu czy strony internetowej.

 

 

Sprawdź ofertę na tworzenie profesjonalnych stron www!     Oferta na pozycjonowanie stron w Google!

 

 

 

Pozycjonowanie strony - Analiza SEO

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY NA NASZYM BLOGU

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej

23 . 12 . 2023

Autor:

Web Development

Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że sama strona internetowa nic nie znaczy, jeśli nie zostanie...

Czy twoja firma naprawdę zna prawdę o ofertach SEO?

25 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

W dobie internetowej rywalizacji, gdzie decyzje zakupowe są często podejmowane na podstawie wyników...

Jak skutecznie pozycjonować swoją stronę internetową online

12 . 05 . 2023

Autor:

Web Development

Zwiększ widoczność swojej strony internetowej online poprzez skuteczne pozycjonowanie. Poznaj strategie SEO,...

Oferta pozycjonowania stron internetowych - jakie są najważniejsze kryteria wyboru agencji SEO?

27 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie stron stało się niezbędnym elementem strategii marketingowej każdej firmy, która pragnie...

Sekrety pozycjonowania lokalnego

19 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak z sukcesem pozycjonować swoją stronę w Google, zwłaszcza jeśli prowadzisz...

Jak pozycjonować stronę w Google

12 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

W dzisiejszych czasach obecność w sieci jest kluczowa dla sukcesu każdego biznesu. Wysoka pozycja w wynikach...

4 . 04 . 2023

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie w Google jest procesem polegającym na optymalizacji strony internetowej w celu uzyskania wyższej...

22 . 07 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Decyzja odnośnie podjęcia współpracy z konkretną agencją SEO może być stosunkowo trudnym zadaniem, biorąc...

13 . 06 . 2022

Autor:

Web Development

Jak wynika z analizy opracowanej przez ekspertów PwC, wartość polskiego rynku e-commerce może w 2026 r....

Jak UX wpływa na doświadczenia klientów e-commerce?

10 . 05 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Udział sektora e-commerce w handlu online sukcesywnie rośnie, a na rynku pojawia się coraz więcej podmiotów...

Analiza konkurencji w SEO – jak do tego podejść? Poradnik 2022

30 . 03 . 2022

Autor:

Dominik Bigosiński

Analiza konkurencji w SEO to jeden z kluczowych elementów wchodzących w skład pozycjonowania stron www....

Co sprzedawać w internecie?

11 . 03 . 2022

Autor:

Web Development

Przestrzeń internetowa stała się miejscem, w którym coraz częściej realizujemy zakupy. Zdecydowana...

Pozycjonowanie na etapie tworzenia strony www

30 . 04 . 2021

Autor:

Web Development

Dlaczego już podczas tworzenia strony internetowej warto pomyśleć o pozycjonowaniu?

Twoja marka...

Narzędzie Google Analytics

29 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Darmowym narzędziem do planowania akcji marketingowych oraz mierzenia wyników kampanii reklamowych jest...

Dlaczego warto mieć stronę interrnetową

27 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

W obecnych czasach każda mniejsza lub większa firma powinna posiadać swoją własną stronę internetową. Witryna...

Jak sprawić, żeby strona internetowa zaistniała w internecie?

12 . 10 . 2020

Autor:

Web Development

Strony internetowe stały się bardzo istotną częścią życia współczesnego człowieka i prawdopodobnie w...

Meta title, znaczenie w pozycjonowaniu

27 . 08 . 2020

Autor:

Web Development

Nie da się ukryć, że optymalizacja strony jest w dzisiejszych czasach bardzo ważna. 

Google Search Console

23 . 06 . 2020

Autor:

Web Development

Jedną z metod, dzięki której sprawdzimy, jak ma się nasza strona w Internecie, jest Google Search...

Google moja firma

24 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Google moja firma to darmowe narzędzie od najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki i bazy danych funkcjonującej na...

Analiza Seo stron internetowych

14 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Problematyka tego czym jest dobrze przeprowadzona analiza SEO rozciąga się na wiele działalności...

Wyszukiwanie w Google

9 . 04 . 2020

Autor:

Web Development

Użytkowanie wyszukiwarki Google nie musi być toporne i ograniczone jedynie do wprowadzania zapytań, które...

Pozycjonowanie regionalne w wyszukiwarce Google

21 . 10 . 2019

Autor:

Web Development

Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie strony firmowej to klucz do sukcesu, bo im...

Samodzielne pozycjonowanie strony internetowej

26 . 06 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy pozycjonowanie stron internetowych lub też sklepów www,...

Elementy rankingowe na stronie internetowej

29 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym zazwyczaj są mocno zainteresowane...

16 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się również na stworzenie i prowadzenie bloga,...

5 . 05 . 2019

Autor:

Web Development

Obecnie promowanie produktów oraz usług w sieci okazje się niezwykle ważnym elementem marketingu. Bowiem to...

3 . 11 . 2018

Autor:

Web Development

Pozycjonowanie jest zespołem działań wobec strony internetowej, mających na celu...

14 . 09 . 2018

Autor:

Web Development

Uruchamiając sklep internetowy należy pamiętać o wielu rzeczach. Produkty, ładna oprawa graficzna i niskie ceny to...

20 . 06 . 2018

Autor:

Web Development

Lipiec rozpocznie się w internecie wielkimi zmianami. Google zapowiedziało bowiem, że nowa wersja przeglądarki...

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych, wybierając jako formę kontaktu: Wiadomości elektroniczne (w szczególności e-mail, serwisy internetowe).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych wybierając jako formę kontaktu: Połączenia głosowe (rozmowa telefoniczna).
Może Pani/Pan wycofać każdą z powyższych zgód w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@web-development.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411
biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Web Development

Regulamin plików cookies