Tajniki promowania strony internetowej co warto wiedzieć?

Tajniki promowania strony internetowej <span> co warto wiedzieć?</span>

Obecnie promowanie produktów oraz usług w sieci okazje się niezwykle ważnym elementem marketingu. Bowiem to właśnie za pośrednictwem internetu z łatwością można dotrzeć do grupy docelowej i znacznie poszerzyć dotychczasowe grono klientów. Niemniej, profesjonalna witryna firmowa wpływa również na sposób postrzegania organizacji i jej wiarygodność. Toteż o stronę internetową warto zadbać już zawczasu. Tak, aby była nie tylko atrakcyjna, ale również w pełni funkcjonalna!

 

Jak odpowiednia treść pozwoli ci podnieść jakość strony internetowej?

Szczególnie istotną częścią strony internetowej jest jej treść, która dostarcza informacji potencjalnym klientom, ale również wyszukiwarkom. Optymalizacja treści pod najczęstsze wyniki wyszukiwań można nazwać pozycjonowaniem stron. Zabieg ten nie jest skomplikowany, ale przynosi wymierne efekty. Przede wszystkim, po optymalizacji treści, strona staje się widoczna dla wyszukiwarek po istotnych dla nas słowach kluczowych i znacznie częściej pojawia się w wynikach wyszukiwania. To zaś pozwala dotrzeć do osób, które mogą być zainteresowane naszą ofertą. Niemniej, jeżeli nie mamy doświadczenia w pozycjonowaniu stron, najlepiej skorzystać z pomocy eksperta. Wówczas efekt końcowy z całą pewnością będzie zadowalający. Pozycjonowanie to nie tylko optymalizacja treści, lecz szereg innych działań. Optymalizacja treści to dopiero początek drogi do marketingowego sukcesu w sieci!

 

Firmowe strony internetowe, nawet jeżeli są odpowiednio zoptymalizowane, posiadają jedną, negatywną cechę. Mowa oczywiście o ograniczeniach tekstowych. Bowiem witryna wraz z podstawowymi zakładkami nie pomieści wiele tekstu. Co za tym idzie, warto poszerzyć swoją stronę o dodatkową zakładkę, typy blog lub aktualności. Takie rozwiązanie pozwala pozbyć się dotychczasowego problemu i na bieżąco wspierać pozycjonowanie strony. Zakładka przeznaczona na dodatkowe wpisy, umożliwia dodanie kolejnych treści w niemalże każdym momencie! Zaś jeżeli dodatkowo zadbamy o ich jakość merytoryczną oraz pozycjonowanie, cała witryna internetowa zacznie funkcjonować w sieci znacznie lepiej. Natomiast ten aspekt okazuje się niezwykle ważny z punktu widzenia rzeczywistego przyrostu klientów, co od początku promocji zawsze jest jej ostatecznym celem.

 

Jak zachęcić czytelników do odwiedzenia strony internetowej?

Kiedy witryna firmowa jest już zoptymalizowana i zapełniona przydatnymi treściami, powinniśmy zadbać o ruch na stronie. Wówczas najprostszą metodą okazuje się wykorzystanie innych stron o podobnej tematyce. Nawiązanie krótkiej współpracy z twórcami takich stron, umożliwi nam zamieszczenie tzw. artykułów gościnnych. Na czym to polega? Opracowane przez nas treści, mieszczące się w objętości jednego, standardowego artykułu, zostają zamieszczone na innej bądź innych stronach o podobnej tematyce. Jeszcze przed publikacją artykuł zostaje opatrzony nazwiskiem autora oraz linkowaniem do jego strony. Takie rozwiązanie pozwala wykorzystać ruch na podobnych witrynach i dotrzeć bezpośrednio do grupy docelowej. W ten sposób budujemy własną bazę odbiorców i ekspercki wizerunek w sieci.

 

Oprócz tego, możemy promować własną witrynę za pomocą kampanii Google Ads wcześniej AdWords. Zależnie od tego jaki rodzaj kampanii wybierzemy, strona może zyskiwać nowych czytelników, bądź też przypominać o sobie osobom, które już odwiedziły witrynę. Toteż ciekawą propozycją dla podniesienia rangi strony jest korzystanie z linków sponsorowanych. Ta metoda umożliwia przedstawienie całej oferty od razu na pierwszej stronie wyszukiwania Google. Niemniej, inna kampania, która zwie się remarketingiem, również przynosi wymierne korzyści. Wówczas reklama naszej witryny pokaże się na innych stronach, które przeglądają czytelnicy. Dzięki temu utrwali się w pamięci niejednego, potencjalnego klienta. Kampanie w Google ADS/Adword mają to do siebie, że są bardzo skuteczne i z wielką precyzją trafiają do użytkownika który szuka naszych usług.

 

Promowanie strony internetowej w mediach społecznościowych

Optymalizacja strony i korzystanie z reklam nie jest jednak wszystkim. Obecnie powodzenie biznesu i jego rozpoznawalność można z powodzeniem budować za pośrednictwem mediów społecznościowych. Skuteczność portali tego typu okazuje się więc nieoceniona. Co za tym idzie, warto założyć firmowe konta na najbardziej popularnych serwisach, jak: Facebook, Instagram, Twitter czy też LinkedIn. W ten sposób możemy udostępniać rozmaite treści - od nowości, przez promocje, aż po zdjęcia! Wówczas nasza działalność stanie się zauważona i z pewnością zyska na prestiżu. Oprócz tego, istnieje również możliwość promowania strony za pośrednictwem YouTube. Metoda ta wymaga jednak znacznie więcej pracy i przygotowania treści w formie wideo. Niemniej, YouTube jest jednym z najczęściej używanych serwisów, również przez wzgląd na nieograniczoność znajdujących się tam informacji. Co za tym idzie, promocja strony w mediach społecznościowych to nieodłączna część dobrego marketingu internetowego!

ZOBACZ INNE ARTYKUŁY NA NASZYM BLOGU

Czy można samodzielnie pozycjonować stronę internetową?
26 . 06 . 2019

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy pozycjonowanie stron in...

Zastosowanie prawa Hicka w tworzeniu stron i sklepów www
21 . 06 . 2019

Za pewne każdy z nas doświadczył sytuacji, kiedy zakup jakiegoś produktu...

Wady i zalety stron typu one page
15 . 06 . 2019

Strona typu One-Page jest obecnie bardzo popularnym sposobem na estetycz...

Najcześciej spotykane błędy w sklepach internetowych
8 . 06 . 2019

Wielu przedsiębiorców jest świadomych tego, że sklep internetowy ...

Ewolucja języka HTML
4 . 06 . 2019

Wygląd stron internetowych ciągle się zmienia, ta ewolucja jednak spowod...

Elementy rankingowe na stronie internetowej
29 . 05 . 2019

Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem inte...

Tworzenie sklepu internetowego,  jakie rozwiązanie wybrać pod kątem pozycjonowania?
25 . 05 . 2019

Obecnie, posiadanie własnego sklepu internetowego jest szansą na naprawd...

Projektowanie stron internetowych,  zadanie dla Web Designer-a
21 . 05 . 2019

W każdej firmie zajmująca się tworzeniem stron internetowych pracuje oso...

Blog na sklepie internetowym, pomocne narzędzie marketingowe
16 . 05 . 2019

Wielu właścicieli sklepów internetowych decyduje się równi...

Technologie do tworzenia stron - najcześciej używane
10 . 05 . 2019

Nie każdy, kto posiada własną stronę internetową musi znać technologie, ...

Promowanie strony www
5 . 05 . 2019

Obecnie promowanie produktów oraz usług w sieci okazje się niezwy...

Tworzenie strony internetowej
3 . 01 . 2019

Zbudowanie strony internetowej to ogromne wyzwanie dla ...

Zasady projektowania strony internetowej
27 . 03 . 2019

Poniżej przedstawiamy zasady projektowania stron www, w...

Zmiana strony internetowej
5 . 03 . 2019

Dla wielu przedsiębiorców efekty, jakie zostały uzyskane podczas ...

Ile kosztuje pozycjonowanie strony
27 . 12 . 2018

Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że sama strona internet...

Ile trwa tworzenie strony internetowej?
15 . 12 . 2018

Tworzenie strony internetowej to proces bardzo złożony. Trudno ...

Na czym polega pozycjonowanie
3 . 11 . 2018

Pozycjonowanie na czym polega i jego istota.

Bardzo olbrzymi...

Strona internetowa - zadbaj o każdy detal!
17 . 10 . 2018

Aktualnie powstaje coraz więcej stron internetowych. Nie dzieje się to p...

Linki wewnętrzne w e-sklepie
14 . 09 . 2018

Uruchamiając sklep internetowy należy pamiętać o wielu rzeczach. Produkt...

Proces tworzenia strony internetowej
16 . 08 . 2018

Projektowanie stron internetowych to bardzo wymagający,...

Wirtualny wizerunek firmy
26 . 07 . 2018

Czy możliwe jest sprawne i efektywne funkcjonowanie przedsiębiorstwa, kt...

Chrome zapowiada zmiany
20 . 06 . 2018

Lipiec rozpocznie się w internecie wielkimi zmianami. Google zapowiedzia...

NAPISZ DO NAS

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych z użyciem urządzeń telekomunikacyjnych, wybierając jako formę kontaktu: Wiadomości elektroniczne (w szczególności e-mail, serwisy internetowe).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od firmy Web Development z siedzibą w Skierniewicach ul. K.P. Tetmajera 2/35 informacji handlowo-marketingowych wybierając jako formę kontaktu: Połączenia głosowe (rozmowa telefoniczna).
Może Pani/Pan wycofać każdą z powyższych zgód w każdym momencie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@web-development.com.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Web Development

ul. Stanisława Rybickiego 8 lok. 223 (Business Center)

96-100 Skierniewice

+48 502 408 411

biuro@webdevelopment.com.pl

REGULAMIN PLIKÓW COOKIES

Projekt i Realizacja: Web Development

Regulamin plików cookies